GyIK / FAQ

Gyakran Ismételt Kérdések és a rájuk adott válaszok

1. Ha kijelentkezek, elveszik a bevásárlókosaram tartalma? – Ha Ön regisztrált vásárlónk és be van jelentkezve webáruházunkba a kosár feltöltése alatt, akkor nem. A bevásárlókosár tartalma kijelentkezéskor automatikusan elmentődik és mikor legközelebb bejelentkezik, akkor az aktuális kosara kiegészül azon termékekkel, amikkel legutóbb fel volt töltve, mikor be volt jelentkezve webáruházunkba.
2. Külföldi megrendeléseket is teljesítenek? – Nem. Ajánlatainkat jelenleg csak Magyarországi megrendelőknek szánjuk.
3. Nem kaptam értesítést egy megrendelésemről – A megrendelésekről minden esetben küldünk értesítést, ha az eljutott hozzánk. Kérjük várjon egy kicsit és újra ellenőrizze postafiókját, mert előfordulhat, hogy csak késve érkezik Önhöz. Illetve ellenőrizze a levelezője SPAM mappáját (bár még nem kaptunk ilyen visszajelzést senkitől, de előfordulhat, hogy az Ön levelezője valamiért ide helyezte levelünket). Ha továbbra sem találja levelünket, kérjük lépjen kapcsolatba velünk valamelyik elérhetőségünkön.
4. Mit kell tennem a csomag kézhez vételekor? Kérjük ellenőrizze a csomag állapotát a futár jelenlétében. – Ha a legkisebb gyanú is felmerül a csomag épségével kapcsolatban, bontsa fel és ellenőrizze a csomag tartalmát a futár előtt. Probléma esetén mindenképpen vetessen fel egy jegyzőkönyvet a futárral és a lehető leghamarabb értesítsen bennünket valamelyik elérhetőségünkön.
5. Ha kosárba rakok egy terméket, akkor az kötelez a vásárlásra? – Nem. Még ha Ön regisztrált vásárlónk is és így a kosárban hagyott termékek megőrződnek kilépés után is, ha Ön nem ürítette kosarát távozás előtt, akkor sem köteles a kosárba tett/hagyott termékek/szolgáltatások megvásárlására. Mi nem is értesülünk arról, hogy az Ön kosra mit tartalmaz.
6. Ha a kosárba teszek egy olyan terméket, amiből már kevés van készleten, az azt jelenti, hogy lefoglaltam magamnak? – Nem. Jelenleg rendszerünk semmilyen formában nem rendelkezik foglalási rendszerrel. Azaz például az utolsó készleten lévő terméket az a vásárlónk kapja meg, aki előbb adta le rá a rendelést és nem az, aki előbb rakta be a kosarába (természetesen ha ön berakta a kosarába az utolsó darabot az adott termékből, de Ön t megelőzve megrendelte az valaki, akkor rendszer értesíteni fogja Önt, mikor megpróbálja elküldeni rendelését, hogy a termék már nincs készleten).
7. Miért kell minden egyes vásárláskor minden adatomat újra beírni? – Kérjük regisztráljon webáruházunkba és jelentkezzen be. Így csak egyszer kell megadnia az adatait és legközelebb csak be kell jelentkeznie és úgy leadnia megrendelését.